FITNESS

FITNESS HALNY NOWY SĄCZ

Zapraszamy na zajęcia fitness do naszego klubu! Pierwszy trening zawsze jest darmowy. Mamy rozbudowany grafik i cenionych instruktorów. Sala fitness którą posiadamy ma wielkość aż 150m2, jest wykończona w stylu loftowym, posiada osobne nagłośnienie, kliamtyzację i ma specjalne wyposażenie.

GRAFIK SALI FITNESS:

poniedziałek

BOOTY KILLER

19:00 - 20:00

BOOTY KILLER

poniedziałek 19:00 - 20:00

BOOTY KILLER to świetna propozycja treningu wytrzymałościowego dla aktywnych kobiet, które chcą żyć zdrowo poprzez zachowanie kondycji, kształtowanie sylwetki, utratę wagi lub spalanie tłuszczu. Są to programy spalająco -wzmacniające o różnym stopniu zaawansowania. Dzięki programom treningowym Booty Killer osiągniesz wymarzone kobiece kształty. Przede wszystkim pracować będziesz nad ujędrnieniem i uniesieniem pośladków oraz wzmocnisz mięśnie dolnych partii ciała. Spalisz zbędne kalorie i zgubisz nadprogramowe kilogramy. Ćwiczenia mają dużą intensywność, wzmacniają górne i dolne partie ciała, a przede wszystkim zwiększają wytrzymałość organizmu. Regularne zajęcia tego typu pozwalają na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie ciała i osiągnięcie w krótkim czasie zamierzonych efektów.


 
ANNA KACHNIARZ By
ANNA KACHNIARZ
Moja przygoda ze sportem zaczęła się kilka lat temu w klubie Halnym, gdzie trenuje do dzisiaj sztuki walki. Potem doszły zajęcia fitness i ten sposób spędzania czasu stał się dla mnie pasją, którą chciałam zarażać innych. Dlatego postanowiłam zostać instruktorem fitness i w 2019 roku ukończyłam roczne przygotowanie w szkole  TEB Nowy Sącz. W tym samym roku zaczęłam prowadzić zajęć fitness ( fitball, tabata, zumba, pilates, step) w Center Fitness w Nowym Sączu oraz Victoria klub w Starym Sączu. Chcąc rozwijać się jeszcze bardziej zaczęłam jeździć do Krakowa na szkolenia typu "Diagnostyka funkcjonalna", "Fitball" i "Pilates".

JOGA

20:00 - 21:00

JOGA

poniedziałek 20:00 - 21:00
Joga to idealny sposób na osiągnięcie harmonii ciała i duszy. Ćwiczenia odbywają się w pełnym skupieniu i koncentrują się na głębokim relaksie. Ta forma aktywności przynosi wiele korzyści.
Pomaga również odzyskać wewnętrzny spokój i harmonię, nastrajając optymistycznie. Jogę może uprawiać każdy, dostosowując techniki do swoich możliwości i umiejętności!
JOANNA  SZCZEPANEK By
JOANNA SZCZEPANEK
Nauczycielka Jogi skończyła międzynarodowy kurs nauczycielski RYT200 w standardzie Yoga Alliance. Łączy nowoczesna wiedzę na temat dbania o ciało z holistycznym podejściem do człowieka. Konsultantka medycyny wschodniej Ajurwedy która uczy jak za pomocą odpowiedniego odżywiania, doboru pozycji jogi, masaży oraz medytacji w prosty sposób utrzymać zdrowie, młodość, dobrą formę fizyczną i psychiczną co pomaga przywrócic harmonię ciała i umysłu.
wtorek

ZAJĘCIA WOKALNO - TANECZNE

16:00 - 17:00

ZAJĘCIA WOKALNO - TANECZNE

wtorek 16:00 - 17:00
Zajęcia te, są wspaniałą formą wpływająca na wszechstronny i harmonijny rozwój młodego człowieka.

Poprzez taniec i śpiew, najmłodsi wyrabią w sobie swobodę i płynność ruchów oraz poczucie rytmu i słuchu .

Na zajęciach dzieci uczą się podstawowych kroków i elementów prostych układów tanecznych do muzyki oraz do piosenki. Uczą się również prawidłowej postawy, oddechu i interpretacji śpiewanych piosenek, a także wyklaskują zróżnicowane motywy rytmiczne.
NATALIA GÓROWSKA-KOWALIK By
NATALIA GÓROWSKA-KOWALIK
Instruktor tańca nowoczesnego, magister Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w
Krakowie, absolwentka Szkoły Muzycznej I i II st. im. F. Chopina w Nowym Sączu.
Wszystko co robi, obraca się wokół śpiewu, muzyki i tańca, dlatego już od wielu lat
prowadzi zajęcia rytmiczne, taneczne i wokalno - taneczne, co sprawia jej ogromną radość i
satysfakcję z osiąganych sukcesów swoich podopiecznych.
Muzyka→ aktywność fizyczna → taniec = idealne połączenie wielu pasji!

ZUMBA

17:00 - 18:00

ZUMBA

wtorek 17:00 - 18:00
Instruktor Zumba fitness, Zumba Kids, Zumba step. Swoją przygodę z Zumba rozpoczęła w 2012 r , a w 2014 została instruktorem. Od najmłodszych lat uwielbia sport a przede wszystkim taniec, więc zumba to nie tylko praca ale i pasja dzięki której się spełnia i zaraża innych ludzi pozytywną, zwariowaną energią.
JOLA GONDEK By
JOLA GONDEK
Instruktor Zumba fitness, Zumba Kids, Zumba step. Swoją przygodę z Zumba rozpoczęła w 2012 r , a w 2014 została instruktorem. Od najmłodszych lat uwielbia sport a przede wszystkim taniec, więc zumba to nie tylko praca ale i pasja dzięki której się spełnia i zaraża innych ludzi pozytywną, zwariowaną energią.

BRZUCH / POŚLADKI

19:00 - 20:00

BRZUCH / POŚLADKI

wtorek 19:00 - 20:00
ABS & BOOTY to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie brzuch i dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem.
JUSTYNA SMOLEŃ By
JUSTYNA SMOLEŃ
Sport to Jej pasja, która stała się pracą zawodową. Od 5 lat posiada uprawnienia Trenera Personalnego oraz uprawnienia Instruktorskie w zakresie: Aerobic, Fitness - Sporty Siłowe, Trening z Gumami, Trening na Trampolinach oraz TRX. Zawodniczka naszego klubu, trenuje Brazylijskie Jiu Jitsu.
środa

AREOBOX

17:00 - 18:00

AREOBOX

środa 17:00 - 18:00
Aeroboks to trening łączący elementy fitnessu, boksu oraz innych sztuk walki. Te dynamiczne, wykonywane przy muzyce ćwiczenia, przyspieszają tempo spalania tkanki tłuszczowej, wzmacniają mięśnie ramion, nóg, tułowia, rozwijają szybkość, zwinność i wytrzymałość. Podczas jednej godziny aeroboksu możesz spalić nawet od 600 do 800 kalorii.
JUSTYNA SMOLEŃ By
JUSTYNA SMOLEŃ
Sport to Jej pasja, która stała się pracą zawodową. Od 5 lat posiada uprawnienia Trenera Personalnego oraz uprawnienia Instruktorskie w zakresie: Aerobic, Fitness - Sporty Siłowe, Trening z Gumami, Trening na Trampolinach oraz TRX. Zawodniczka naszego klubu, trenuje Brazylijskie Jiu Jitsu.

KSZTAŁTOWANIE SYLWETKI

19:00 - 20:00

KSZTAŁTOWANIE SYLWETKI

środa 19:00 - 20:00
Zajęcia na których używamy różnego rodzaju ciężarków oraz gum. Trening całego ciała. Wzmacniamy plecy i brzuch, modelujemy nogi, pośladki i ramiona. Dzięki temu treningowi nauczysz się poprawnej i bezpiecznej techniki wykonywania ćwiczeń.
KAROLINA WÓJCIK By
KAROLINA WÓJCIK
Instruktor fitness, trener personalny. Związana z branżą od ponad 20 lat. Specjalizuje się w treningach wzmacniających/kształtujących jak i siłowych, a jej wielką pasją są zajęciach taneczne. Uśmiech, pozytywna energia i profesjonalizm to jej największe zalety!
czwartek

DANCE KIDS 10-12 LAT

17:00 - 18:00

DANCE KIDS 10-12 LAT

czwartek 17:00 - 18:00
Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci mające na celu: rozwój cech motorycznych, poczucia rytmu, współdziałania w grupie, otwartość, kreatywność myślenia a przede wszystkim dobra zabawę i mnóstwo uśmiechu.
NATALIA GÓROWSKA-KOWALIK By
NATALIA GÓROWSKA-KOWALIK
Instruktor tańca nowoczesnego, magister Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w
Krakowie, absolwentka Szkoły Muzycznej I i II st. im. F. Chopina w Nowym Sączu.
Wszystko co robi, obraca się wokół śpiewu, muzyki i tańca, dlatego już od wielu lat
prowadzi zajęcia rytmiczne, taneczne i wokalno - taneczne, co sprawia jej ogromną radość i
satysfakcję z osiąganych sukcesów swoich podopiecznych.
Muzyka→ aktywność fizyczna → taniec = idealne połączenie wielu pasji!

SZTANGI

19:00 - 20:00

SZTANGI

czwartek 19:00 - 20:00
Zajęcia w których wykorzystujemy sztangi oraz ciężarki do ćwiczeń całego ciała. Dzięki tym zajęciom wzmocnisz swoje ciało oraz poprawisz wytrzymałość.
JUSTYNA SMOLEŃ By
JUSTYNA SMOLEŃ
Sport to Jej pasja, która stała się pracą zawodową. Od 5 lat posiada uprawnienia Trenera Personalnego oraz uprawnienia Instruktorskie w zakresie: Aerobic, Fitness - Sporty Siłowe, Trening z Gumami, Trening na Trampolinach oraz TRX. Zawodniczka naszego klubu, trenuje Brazylijskie Jiu Jitsu.
piątek

ZUMBA

17:00 - 18:00

ZUMBA

piątek 17:00 - 18:00
Instruktor Zumba fitness, Zumba Kids, Zumba step. Swoją przygodę z Zumba rozpoczęła w 2012 r , a w 2014 została instruktorem. Od najmłodszych lat uwielbia sport a przede wszystkim taniec, więc zumba to nie tylko praca ale i pasja dzięki której się spełnia i zaraża innych ludzi pozytywną, zwariowaną energią.
JOLA GONDEK By
JOLA GONDEK
Instruktor Zumba fitness, Zumba Kids, Zumba step. Swoją przygodę z Zumba rozpoczęła w 2012 r , a w 2014 została instruktorem. Od najmłodszych lat uwielbia sport a przede wszystkim taniec, więc zumba to nie tylko praca ale i pasja dzięki której się spełnia i zaraża innych ludzi pozytywną, zwariowaną energią.

BRZUCH / POŚLADKI

18:00 - 19:00

BRZUCH / POŚLADKI

piątek 18:00 - 19:00
ABS & BOOTY to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10–15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie brzuch i dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda.

Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem.
ANNA KACHNIARZ By
ANNA KACHNIARZ
Moja przygoda ze sportem zaczęła się kilka lat temu w klubie Halnym, gdzie trenuje do dzisiaj sztuki walki. Potem doszły zajęcia fitness i ten sposób spędzania czasu stał się dla mnie pasją, którą chciałam zarażać innych. Dlatego postanowiłam zostać instruktorem fitness i w 2019 roku ukończyłam roczne przygotowanie w szkole  TEB Nowy Sącz. W tym samym roku zaczęłam prowadzić zajęć fitness ( fitball, tabata, zumba, pilates, step) w Center Fitness w Nowym Sączu oraz Victoria klub w Starym Sączu. Chcąc rozwijać się jeszcze bardziej zaczęłam jeździć do Krakowa na szkolenia typu "Diagnostyka funkcjonalna", "Fitball" i "Pilates".

STRETCHING

19:00 - 20:00

STRETCHING

piątek 19:00 - 20:00
Stretching ćwiczenia rozciągające mięśnie. To prosty i skuteczny sposób poprawiania i utrzymania sprawności ruchowej przez całe życie. Stretching to także wspaniały system redukcji stresu oraz napięć mięśniowych, których najczęstszym podłożem jest stres. Rozciąganie mogą stosować zarówno sportowcy, jak i osoby starsze czy pacjenci biorący udział w rehabilitacji i osoby uczestniczące w programie fitness. Stretching to potrzebna, ale i skuteczna praca z ciałem, zalecana prawie wszystkim, ponieważ u większości z nas występują dysharmonia w rozwoju i funkcjonowaniu grup mięśniowych czy przykurcze mięśniowe, przez co mamy zwiększoną skłonność do urazów i przeciążeń narządu ruchu. Można to zaobserwować zarówno u sportowca wyczynowego, jak i amatora czy osób mało aktywnych.
ANNA KACHNIARZ By
ANNA KACHNIARZ
Moja przygoda ze sportem zaczęła się kilka lat temu w klubie Halnym, gdzie trenuje do dzisiaj sztuki walki. Potem doszły zajęcia fitness i ten sposób spędzania czasu stał się dla mnie pasją, którą chciałam zarażać innych. Dlatego postanowiłam zostać instruktorem fitness i w 2019 roku ukończyłam roczne przygotowanie w szkole  TEB Nowy Sącz. W tym samym roku zaczęłam prowadzić zajęć fitness ( fitball, tabata, zumba, pilates, step) w Center Fitness w Nowym Sączu oraz Victoria klub w Starym Sączu. Chcąc rozwijać się jeszcze bardziej zaczęłam jeździć do Krakowa na szkolenia typu "Diagnostyka funkcjonalna", "Fitball" i "Pilates".
sobota