• 11 kwietnia, 2020

Podejmij 2 tygodniową METAMORFOZĘ razem z HALNY LEJDIS.

Podejmij 2 tygodniową METAMORFOZĘ razem z HALNY LEJDIS.

Dziewczyny z HALNY LEJDIS przygotowały dla Was specjalny plan treningowy, który będzie pierwszym krokiem do uzyskania Twojej wymarzonej sylwetki. Plan skupia się głównie na najbardziej problematycznej części ciała, którą jest brzuch. Wszystkie filmy instruktażowe będą udostępniane każdego dnia o godz.18.00 na profilu HALNEGO (Facebook) oraz na kanale HALNY LEJDIS (YouTube). Zachęcamy wszystkich do udziału w METAMORFOZIE. Bez wątpienia pozbędziesz się zbędnych kilogramów, poprawisz swoją kondycję i świetnie wyrzeźbisz swoje mięśnie brzucha.

Trzymaj się 6 ZŁOTYCH ZASAD!

Dziewczyny z HALNY LEJDIS doradzają, aby przez cały okres trwania METAMORFOZY przestrzegać 6 ZŁOTYCH ZASAD.

  • Zmień myślenie- przestaw swoją głowę i staraj się wytrwać do samego końca. Gwarantujemy, że sobie poradzisz.
  • Ogranicz cukier- nie jest tajemnicą, że węglowodany proste nie sprzyjają zgrabnej sylwetce. Postaraj się w trakcie trwania METAMORFOZY nie podjadać słodyczy.
  • Jedz wolniej- informacja do ośrodka sytości w Twoim mózgu dociera dopiero po 20 minutach. Jedząc wolniej z pewnością będziesz się szybciej najadał.
  • Pij 2 litry wody dziennie- wszystkie reakcje biochemiczne zachodzące w organizmie człowieka wymagają obecności wody. Odwodniony organizm z trudem spala tkankę tłuszczową.
  • Postaw na błonnik- błonnik pokarmowy to obowiązkowy składnik zdrowej diety. Dzięki niemu szybciej odczujesz sytość, poprawisz funkcjonowanie jelit, dostarczysz pokarmu pożytecznej mikroflorze bakteryjnej oraz lepiej będziesz kontrolował masę ciała.
  • Jedz mniej a częściej- częste posiłki mogą sprzyjać zmniejszaniu uczucia głodu.

Podejmij pierwsze kroki!

Przed Tobą zostały wyznaczone 2 pierwsze zadania. Po pierwsze zrób sobie zdjęcie przodem i bokiem. To nic trudnego! Po drugie wykonaj podstawowe pomiary swojego ciała. Zmierz objętość w pasie oraz w biodrach metrem krawieckim. To wszystko!

Zacznij trenować z HALNYM LEJDIS od poniedziałku.

Poniedziałek to najlepszy dzień do wykonania treningu. Jeżeli bardzo objadałeś się w Święta to masz szansę spalić wszystkie kalorie. Treningi będą odbywały się od poniedziałku do piątku o godz.18.00. W nieparzyste dni musisz wykonać zestaw ćwiczeń na brzuch, który trwa zaledwie 5 min. Jeżeli czujesz, że to dla Ciebie za mało- powtórz cały cykl od 2 do 3 razy. Każdy jest na innym poziomie wytrenowania, dlatego to TY musisz kierować swoim treningiem. W dni parzyste będą odbywały się intensywne treningi kondycyjne, których głównym zadaniem będzie spalanie tkanki tłuszczowej. Warto podkreślić, że niestety samymi brzuszkami nie zdobędziesz upragnionej „tali osy”, dlatego tak ważne jest łączenie treningów wzmacniających ze spalającymi.

Oglądnij filmik instruktażowy!

Już dzisiaj na Facebook HALNEGO będzie dostępny filmik, który przygotowały HALNY LEJDIS. Na filmiku znajdują się wszystkie niezbędne wskazówki, które wskażą ci kierunek do upragnionej sylwetki.

Liczba odwiedzających:

Komentuj